Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec

I piętro

Adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP
Link do kontaktu z urzędem drogą elektroniczną za pomocą EPUAP
"Pismo ogólne do urzędu - stary wzór" ( Adresat /4rb2gaa99s/SkrytkaESP )
Geodeta Powiatowy - Dyrektor Wydziału - Roman Misiąg
tel. (017) 78 00 501
e-mail: rmisiag@powiat-mielecki.pl 
I piętro, pokój 128
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
email: osrodek@powiat-mielecki.pl

Zastępca Dyrektora Wydziału – Joanna Baca
Klasyfikacja gruntów
tel. (017) 78 00 503
I piętro, pokój 129

Główny Specjalista ds. uzgadniania dokumentacji projektowej – Waldemar Mazurek
tel. (017) 78 00 508
I piętro, pokój 102

Obsługa stron - wydawanie wypisów i map
parter, pokój 2, tel. (017) 78 00 502

Godziny obsługi Interesantów:

poniedziałek: 7:30-16:00
wtorek: 7:30-15:00
środa : 7:30-15:00
czwartek: 7:30-15:00
piątek: 7:30-14:00
sobota: zamknięte
niedziela: zamknięte

Godziny pracy urzędu:

poniedziałek: 7:30-16:30
wtorek: 7:30-15:30
środa : 7:30-15:30
czwartek: 7:30-15:30
piątek: 7:30-14:30
sobota: zamknięte
niedziela: zamknięte



ZŁÓŻ WNIOSEK ONLINE - TO NAPRAWDĘ PROSTE

Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru informuje, że uruchomił platformę do składania wniosków na zakup dokumentów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny, między innymi mapy ewidencyjnej i zasadniczej oraz wypisów z rejestru gruntów i budynków.

Wnioski można składać poprzez geoportal powiatu mieleckiego, adres: https://mielec.geoportal2.pl/index.php po wybraniu kafelka Udostępnianie materiałów zasobu i wnioski ZUD.

Aby skorzystać z tej opcji należy w zakresie danych niezawierających danych osobowych należy założyć konto użytkownika i po zalogowaniu złożyć zamówienie. Wszelkie dane i informacje dotyczące złożonego wniosku dostępne są po wejściu w szczegóły złożonego wcześniej wniosku.

W przypadku wniosków o materiały zawierające dane osobowe np. wypis i wyrys z ewidencji gruntów, oprócz założenia konta, konieczne jest potwierdzenie konta przez profil zaufany. Składając zamówienie, należy zwrócić uwagę czy wnioskodawca jest właścicielem przedmiotowej działki, jeśli nie, konieczne jest dołączenie do wniosku potwierdzenia tzw. interesu prawnego (pełnomocnictwo i ewentualna opłata skarbowa lub odpowiednia podstawa prawna). Dokumenty potwierdzające interes prawny należy dołączyć do wniosku jako załącznik w formacie PDF. Podobnie jak w przypadku pozostałych wniosków, zamówione dokumenty oraz informacje dotyczące postępu realizacji wniosku, dostępne są po wejściu w szczegóły złożonego wcześniej wniosku.

Opłatę za zamówienie należy dokonać po wygenerowaniu przez system dokumentu obliczenia opłaty (DOO). Przy wypełnianiu formularza wniosku prosimy o uzupełnienie wszystkich wymaganych pól. Ważne jest aby na wniosku w polu Dodatkowe wyjaśnienia, zawrzeć cel na jaki zamawiane są materiały. (np. decyzji o warunkach zabudowy, do notariusza lub księgi wieczystej, itp.) ułatwi to pracownikowi starostwa jego weryfikację i przyśpieszy realizację.

Wnioski złożone przez geoportal wpływają bezpośrednio na stanowisko obsługi. Prawidłowo złożony wniosek realizowany jest niezwłocznie bez potrzeby wyczekiwania w kolejce na stanowisku obsługi. Istnieje możliwość zapłaty on-line lub przez dowolny bank dołączając potwierdzenie opłaty. Zamówione materiały są gotowe do odbioru osobiście po dokonaniu opłaty lub jeżeli zaznaczono wysyłkę przesyłane są na wskazany we wniosku adres.
Dokumenty w postaci elektronicznej (mapa zasadnicza i ewidencyjna), wypisy, wykazy nie wymagające „czerwonych pieczątek” mogą być zamówione szybko, bez obecności w urzędzie.

Możliwe jest również składanie wniosków w wykorzystaniem platformy ePUAP (z pominięciem geoportalu), tradycyjnie przez pocztę, złożenie wniosku osobiście, jednakże wpływają one wtedy na kancelarię urzędu po czym są dekretowane i przekazywane do wydziału przez co czas realizacji będzie dłuższy.

W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt pod nr telefonów: 177800501, 177800519, 177800522.

Zachęcam do skorzystania z przedstawionej możliwości zamawiania materiałów.
Dyrektor Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Roman Misiąg

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku